ساخت و ساز سبز

آیا می خواهید اصول اولیه ساخت و ساز سبز را بدانید؟

ساختمان، چه بخواهیم چه نخواهیم، بر محیط تأثیر می گذارد. صنعت ساختمان مسئول 45 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای است که این موضوع را به موضوع مهمی تبدیل می کند. ملاحظات زیست محیطی، مانند اصول ساخت و ساز پایدار، باید در مراحل اولیه تأسیس ساختمان مورد توجه قرار گیرند تا از بیشترین پایداری بالقوه توسعه ساختمان اطمینان حاصل شود. بنابراین ما به صحبت در مورد ساخت و ساز سبز می رویم.

این وبلاگ عمیق‌تر به این اصول می‌پردازد و به طور عمیق‌تر توضیح می‌دهد که آنها در ساختن چه چیزی را شامل می‌شوند. همه چیزهایی که باید در مورد اصول ساختمان سبز بدانید در اینجا آمده است

صاحبان خانه و خریداران خانه

ساخت و ساز سبز به استفاده از مواد و روش های سازگار با محیط زیست در پروژه های ساخت و ساز یا نوسازی اشاره دارد. کمی کار می تواند راه درازی داشته باشد. ترجیحات فردی سازنده و صاحب خانه و سطح اجرای شیوه های ساخت و ساز سبز، مزایای منحصر به فرد را تعیین می کند.

کاهش هزینه ها

عایق بندی و آب بندی هوا می تواند مصرف انرژی خانه را به میزان قابل توجهی در صورت استفاده با سایر روش های ساختمان سبز کاهش دهد. سرمایه گذاری در پنجره ها، لوازم خانگی، روشنایی و سایر تجهیزات خانه با مصرف انرژی کارآمد می تواند نرخ برق ماهانه شما را حتی بیشتر کاهش دهد.

ارزش تا 65٪ تخفیف! با افزایش مستمر هزینه انرژی و کاهش منابع سوخت تجدیدناپذیر، یک خانه با انرژی کارآمد سرمایه‌گذاری است که برای سال‌های آینده سود سهام را به همراه خواهد داشت. استفاده از ماشین آلات کم جریان و محوطه سازی استراتژیک نیز می تواند به کاهش هزینه های آب کمک کند.

خانه‌هایی که با استفاده از روش‌های پایدار ساخته شده‌اند نیز ممکن است واجد شرایط وام‌های «سبز» باشند. ممکن است بتوانید با آنچه که به عنوان وام مسکن کارآمد انرژی (EEM) شناخته می شود، پول بیشتری دریافت کنید.

ساخت و ساز سبز

راحتی بیشتر

بسته به زمینه، "راحت" می تواند به عوامل مختلفی از جمله قرار گرفتن در معرض نور خورشید در طول سال، دمای اتاق، کمبود آب و هزینه های آب و برق اشاره داشته باشد. شیوه های ساخت و ساز سبز، مانند توجه دقیق به بهره وری انرژی، می تواند خانه شما را از همان ابتدا برای زندگی دلپذیرتر کند. اگر از صفر شروع می کنید، می توانید با قرار دادن موقعیت استراتژیک خانه خود برای استفاده از گرمای طبیعی رایگان خورشید در طول زمستان و اجتناب از آن در تابستان، در هزینه گرمایش و سرمایش صرفه جویی کنید.

کاهش مصرف انرژی و کشش، ساخت و ساز محکم یکی دیگر از مزایای آن است. عایق‌ها، پنجره‌ها، وسایل برقی و چراغ‌هایی که همگی در مصرف انرژی هستند به ایجاد فضایی دلپذیر بدون اتلاف انرژی کمک می‌کنند.

سلامت بهتر

استفاده از اقلام و موادی که آلاینده‌های مختلف داخلی را کاهش داده یا از بین می‌برند در شیوه‌های ساختمان سبز تشویق می‌شود. محصولاتی مانند چسب‌های بدون حلال، رنگ‌های با VOC کم، و درمان‌های چوب مبتنی بر آب که بسیاری از مواد سرطان‌زای شناخته شده و مشکوک را از بین می‌برند، در دسترس هستند و اغلب بهتر از همتایان معمولی خود عمل می‌کنند.

آخرین اما نه کم اهمیت، تهویه برای حفظ و حفظ کیفیت هوای سالم داخل خانه ضروری است. بهبود آسایش و سلامت را می توان از طریق کانال های مهر و موم شده، وسایل گاز احتراق، فن های اگزوز در حمام و آشپزخانه و یک سیستم تهویه با فشار متعادل یا کمی مثبت بدست آورد، که همگی توسط شیوه های ساخت و ساز سبز تشویق می شوند.

کاهش نگهداری و افزایش طول عمر

قوانین ساختمانی فعلی استانداردهای ساختمانی ایمن و حداقلی را تعریف می کنند. ساخت و ساز سبز با استفاده از مصالح باکیفیت تر و ماندگارتر و روش های ساختمانی از حداقل الزامات قوانین ساختمانی مرسوم فراتر می رود. این ویژگی ها با هم کار می کنند تا کارایی خانه شما را بهبود بخشند، نیاز آن به تعمیرات را کاهش دهند و قیمت فروش مجدد آن را افزایش دهند.

عرشه ساخته شده از الیاف پلاستیکی و چوبی بازیافتی، کاشی یا مشمع کف اتاق ارتجاعی، مصالح سقف 50 ساله و روکش سیمان الیافی همگی نمونه هایی از این مواد بادوام و کاربرد آنها هستند. با توجه به هزینه های تعمیر و نگهداری و جایگزینی کمتر، اینها پتانسیل بهتری نسبت به معادل های معمولی خود دارند.

استفاده از دستگاه بلوک زن:

برای عایق بودن ساختمان از بلوک سه جداره و یا یونولیت خور استفاده گردد، برای این منظور می توان از دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک 12 قالبه استفاده کرد.

ساخت و ساز سبز

نتیجه گیری در مورد اصول اولیه ساخت و ساز سبز

معماری سبز تأثیرات گسترده ای دارد زیرا استفاده از محصولات و منابع محلی را تشویق می کند، اقتصاد را تقویت می کند و از شرکت های مختلف حمایت می کند. در نتیجه پول بیشتری در جامعه باقی می ماند و کمتر برای سوخت حمل و نقل هزینه می شود. موادی مانند محصولات چوبی مهندسی شده توصیه می شود زیرا آنها به طور موثر از ضایعات چوب برای کاهش اثرات منفی صنعت بر دنیای طبیعی استفاده می کنند.

محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی مقرون به صرفه تر و از نظر زیست محیطی کارآمدتر از محصولات ساخته شده از مواد اولیه هستند و از اقلامی که در غیر این صورت به محل های دفن زباله فرستاده می شوند، به خوبی استفاده می کنند.

همچنین بخوانید
راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه بلوک زنی برای مشهد و شهر های اطراف
بهترین انتخاب برای خرید دستگاه بلوک زنی و نکات مهم که در هنگاه خرید بلوک زن باید توجه داشت
بلوک پازلی بدون ملات جدیدترین نوع بلوک ساختمانی می باشد که امروزه در صنعت ساختمان استفاده می گردد، هنوز از این نوع بلوک به صورت انبوه در هیچ جای کشور استفادخه نشده
انواع بلوک ساختمانی؟ سایز های مختلف بلوک و متریال آن چه دستگاه بلوک زنی برای ساخت بلوک مناسب است
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

امتیاز:

captcha