تعمیر ماشین آلات

تعمیر ماشین آلات

تعمیرات تخصصی میکسر مخصوص بلوک زن تعویض ورق و تعمیر گیربکس 

تعویض ورق های دور و کف میکسر بدون جابجبیی توپی، تعویض بلبرینگ های توپی میکسر و کوبلینگ گیربکس به شفت و همچنین تعویض انواع فولی با توجه به حجم میکسر، تعمیر صفر تا صد میکسر اعم از دنده و بلبرینگ و تراشکاری، سیم پیچی الکتروموتور و رفع ایراد تابلوبرق تعویض کنتاکتور و عیب یابی سیستم برقی میکسر مخصوص بلوکزن.

تعمیرات انواع موتور های دیزلی و بنزینی از قبیل هاتص ، مادگو، لومباردینی ، لیستر ، دویتس ، هوندا ، روبین و روژرینی

تعمیرات ملات ساز تعویض دنده دور و دنده کوچک و تهویض دیگ و تعمیر گیربکس

تعویض و تعمیر فنر شیلنگ ویبره و تعمیر فلنچ های 1/5 و 2 اینچ

تعمیرات کلی انواع دامپر و بتونیر 750 لیتری (سیستم ترمز و گیربکس و موتور و آهنگری)

تعمیرات تخصصی انواع بلوک زن سیستم هیدرولیک و سیستم حرکت و تعویض چدنی با نمونه فابریک

تعمیر ویبره و خدمات سیستم هیدرولیک، تعویض شیلنگ، تعمیر پمپ هیدرولیک و تعویض پکینگ های جک قالب و سمبه، جوشکارای و تعویض بلبرینگ های شن کش، بازسازی کامل دستگاه های بلوک زنی آلمانی و ایتالیایی از رنگ و نقاشی تا تعویض قالب، تعویض سیستم فشاری جک سمبه به سقوط آزاد و ضربه ای، فروش انواع لاستیک ضربه گیر و دسته موتور برای قالب و تابلوبرق، تعمیر بلوک زن تکنو بلوک و طلایی نوین و پارسیان و حق نژاد.

تعمیرات تخصصی ویبره بدنه و ویبره روغنی انواع بلوک زن

تعمیرات و تعویض تمامی قطعات بچینگ پلانت نیم متری و یک متری 

صفر تا صد باز سازی اتومیکسر و تعمیر کلی قطعات

همچنین بخوانید
اجاره روزانه ، هفتگی و ماهانه ملات ساز ، ویبراتور و شیلنگ ، کمپکتور ، کاتر آسفالت بر ، بتونیر و سایر ماشین آلات ساختمانی تماس با شماره تلفن 02155404404 ، کارت شناسایی هوشمند (گواهی نامه یا کارت ملی) و همچنین واریز مبلغ اجاره در هنگام تحویل الزلمی است ، کرایه ایاب و ذهاب با اجاره کننده می باشد.
تعمیرات قالب و سمبه دستگاه بلوک زن و دستگاه جدول زن و دستگاه آجر پازلی ، تعویض قالب وسمبه ، نصب قالب ، تغییر سایز با شماره تلفن 02155404404 و 09125301611 تماس بگیرید
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

امتیاز:

captcha