تعمیرات قالب و سمبه

تعمیرات قالب و سمبه

تعمیرات قالب و سمبه

گروه صنعتی پاسارگاد نوین سازنده انواع قالب و سمبه برای دستگاه بلوک زن و جدول زن و دستگاه آجر پازلی می باشد ، از آنجایی که امروزه تغییر کلی دستگاه یا قالب سمبه با توجه به قیمت آهن بالا رفته خریداران رو به تعمیر قالب و سمبه دستگاه های خود شده اند ، تعویض ورق دور قالب و تعویض سایز قالب همچنین تعمیرات سمبه ، تعویض گل های قالب و تعمیر رفع دویدگی قالب همگی در کارگاه تولیدی پاسارگاد نوین به صورت حرفه ای با جوش CO2 و ورق های فولاد مبارکه با برش لیزر با دقت بالا با سابقه تولید قالب و سمبه 15 ساله انواع تعمیرات صورت میگیرد.

نکته مهم در مورد تغییر سایز قالب این است که قالب کوچک میشود ولی برای سایز بزرگتر نمی شود کاری کرد ، همچنین در قالب بلوک زن با حفظ دور قالب می توان با تعویض گل (گلدانی) سایز ضخامت دستگاه را تغییر داد.

تغییر نرو ماده به نمادار امکانپذیر است اما نمادار به نروماده (فاق و زبان دار) امکانپذیر نیست ، تعمیر و تعویض ویبره به صورت کلی تعویض شافت و وزنه و یاتاقان قابل اجرا میباشد.

قالب دستگاه پیوسینگ یا ثابت برای تعمیر احتیاج به دقت بالایی دارد بنابراین میبایست از ورق های ضد سایش و جوش co2 استفاده شود.

قالب جدول زن برای کوچک تر کردن جدول و همچنین تعمیر ویبره و میزان کردن سمبه وتغییر ارتفاع جدول مراجعه می گردد.

نکات مهم در نگهداری قالب و سمبه برای عمر بیشتر و استفاده موثر:

  • شستشوی کامل قالب بعد از استفاده
  • استفاده از روان کننده ها (گازوئیل و روغن) در قالب
  • در هنگامی که ملات (بار) داخل قالب نیست از ویبره استفاده نشود
  • داخل قالب را رنگ نکنید
  • داخل قالب به هیچ عنوان نباید جوشکاری شود
  • در هنگام شکستگی و ترک از تعمیرکار مجرب استفتده کنید 
همچنین بخوانید
تعمیرات تخصصی انواع ماشین آلات ، تعمیر انواع بتونیر و ملات ساز ، تعمیرات تخصصی دامپر ، تعمیر انواع موتور دیزلی هاتص و لیستر ، تعمیرات شیلنگ و ویبراتور ، تعویض ورق های میکسر ناری ساز ، جهت مشاوره و ارسال با شماره 02155404404 تماس بگیرید
اجاره روزانه ، هفتگی و ماهانه ملات ساز ، ویبراتور و شیلنگ ، کمپکتور ، کاتر آسفالت بر ، بتونیر و سایر ماشین آلات ساختمانی تماس با شماره تلفن 02155404404 ، کارت شناسایی هوشمند (گواهی نامه یا کارت ملی) و همچنین واریز مبلغ اجاره در هنگام تحویل الزلمی است ، کرایه ایاب و ذهاب با اجاره کننده می باشد.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

امتیاز:

captcha